Po czyszczeniu klimy pianką problem ze wspomaganiem 3 gen.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kartom
    Classic
    • 2012
    • 6

    Po czyszczeniu klimy pianką problem ze wspomaganiem 3 gen.

    Siemanko :spoko
  • pio900
    Ambiente
    • 2011
    • 106
    • Octavia III combi (5E5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

    #2
    Po czyszczeniu klimy pianką problem ze wspomaganiem 3 gen.

    Witam szanownych,

    w codziennej pracy napotkałem na ciekawy przypadek. Po czyszczeniu klimy pianką (skraplacza i kanałów powietrznych) zalało sterownik AFS oraz przekaźnik od sterowania klaksonu. Po rozbiurce i osuszeniu mam problem z uruchomieniem wspomagania. Zaraz po odpaleniu kierownica sama szarpnęła o 90st. Kierownica twarda jak w polonezie, kontrolka czerwona wspomagania, żółty ESP, żółty TPMS. Robiłem adaptacje wszystkich G - wszystkie wykonane poprawnie i dalej g**no.
    W grupie pomiarowej brak odczytów z czujnika G269 czujnik momentu obrotowego kierownicy. Mogę go nominować do wymiany, ale on jest w przekładni i nie ma szans żeby go zalało.
    Ostatecznie wciąż brak wspomagania i taki skan:

    Monday,17,November,2014,19:26:05:32264
    VCDS Version: Release 11.11.3
    Data version: 20120401



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------
    Chassis Type: 7N0
    Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 2E 37 42 44 46 52 55 56 62 72


    VIN: VSSZZZ5PZCR

    01-Engine -- Status: OK 0000
    03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
    04-Steering Angle -- Status: OK 0000
    08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
    09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
    10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: OK 0000
    17-Instruments -- Status: OK 0000
    19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000
    37-Navigation -- Status: OK 0000
    42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
    44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
    55-Xenon Range -- Status: OK 0000
    56-Radio -- Status: OK 0000
    62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
    72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

    Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
    Part No: 1K0 909 144 P
    Component: EPS_ZFLS Kl. 65 3305
    Revision: 00H22000
    Shop #: WSC 40025 657 103209
    VCID: 377735054656A51

    3 Faults Found:
    16351 - Control Module - Programming Error
    014 - Defective - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101110
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 14
    Mileage: 17470 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 16:38:20

    Freeze Frame:
    Battery Volts: 0.7 V
    ER
    Temperature: 14.0°C
    Count: 0
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0xE400
    Count: 996

    16351 - Control Module - Programming Error
    014 - Defective - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101110
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114
    Mileage: 0 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    Battery Volts: 0.0 V
    PD
    Temperature: -70.0°C
    Count: 0
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0x0000
    Count: 0

    03803 - Steering Angle Sensor for Steering Aid
    000 - - - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 17475 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 01:32:06

    Freeze Frame:
    Battery Volts: 0.8 V
    ER
    Temperature: 19.0°C
    Count: 2
    Steering Angle: 0.00°
    Count: 1
    SteerAng n.Init


    Skan zaraz po awarii:

    Sunday,16,November,2014,16:58:08:32264
    VCDS Version: Release 11.11.3
    Data version: 20120401



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Chassis Type: 7N0
    Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 2E 37 42 44 46 52 55 56 62 72


    VIN: VSSZZZ5PZCR

    01-Engine -- Status: Malfunction 1010
    03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 1010
    04-Steering Angle -- Status: Sporadic communication error 1000
    08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
    09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
    10-Park/Steer Assist -- Status: Malfunction 0010
    15-Airbags -- Status: Malfunction 1010
    16-Steering wheel -- Status: OK 0000
    17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
    19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000
    37-Navigation -- Status: Malfunction 0010
    42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
    44-Steering Assist -- Status: Malfunction 1010
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
    55-Xenon Range -- Status: Cannot be reached 1100
    56-Radio -- Status: OK 0000
    62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
    72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5K0-907-044.clb
    Part No SW: 5P0 907 044 R HW: 5P0 907 044 R
    Component: Climatronic H18 0804
    Revision: 00001001
    Coding: 0000000002
    Shop #: WSC 06402 785 00200
    ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010
    ROD: EV_Climatronic_SE35.rod
    VCID: 3F875D25A6669D1

    2 Faults Found:
    13701376 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 84
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03

    13701392 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 82
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
    Part No SW: 1K0 937 087 Q HW: 1K0 937 087 Q
    Component: BCM PQ35 H 110 0651
    Revision: 00110 AC
    Coding: 46180A3C80250CE042080080950089C4425516A8627D816000 8040000040
    Shop #: WSC 04941 000 00000
    VCID: 3F875D25AE669D1

    Subsystem 1 - Part No: 5P0 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: Wischer 12011 26 0611
    Coding: 00DB90

    Subsystem 2 - Part No SW: 1P0 955 559 A HW: 1P0 955 559 A
    Component: REGENLICHTSEN H04 0003
    Coding: 02542E

    6 Faults Found:
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 169
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 14.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01314 - Engine Control Module
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 111
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 14.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01316 - ABS Control Module
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 81
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 14.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01321 - Control Module for Airbags (J234)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 188
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 14.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01309 - Power Steering Control Module (J500)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 49
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:04

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 14.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01038 - Central Locking Thermal Protection
    000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 20
    Reset counter: 154
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:38

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 14.00 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 10: Park/Steer Assist
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
    Part No SW: 5K0 953 521 BN HW: 5K0 953 569 E
    Component: LENKS.MODUL 014 0140
    Revision: FF010040 Serial number: 20120118200007
    Coding: 108A140002
    Shop #: WSC 06402 785 00200
    ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004
    ROD: EV_SMLSNGVOLWSXS_VW36.rod
    VCID: 79F3F33DF8C2731

    Multifunction steering wheel control module:
    Subsystem 1 - Part No SW: 1P0 959 538 D HW: 1P0 959 538 D
    Component: E221__MFL-TAP H02 0102
    Coding: E20000

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
    Part No SW: 1P0 920 853 D HW: 1P0 920 853 D
    Component: KOMBI H05 0607
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 110F01
    Shop #: WSC 131071 1023 2097151
    ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114
    ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE35.rod
    VCID: 30650E196B38729

    6 Faults Found:
    12648448 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 149
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:02

    12656896 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 117
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:02

    12669184 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 245
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:02

    13638912 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 146
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:02

    13639168 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 13:20:57

    12671232 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 120
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 7N0-907-530-V2.clb
    Part No SW: 7N0 907 530 M HW: 1K0 907 951
    Component: J533 Gateway H42 1623
    Revision: H42 Serial number: 020112F2002102
    Coding: 352202
    Shop #: WSC 04941 000 00000
    VCID: 3A712C31B544B89

    8 Faults Found:
    01312 - Powertrain Data Bus
    014 - Defective - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101110
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 45
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:05

    01312 - Powertrain Data Bus
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 137
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:07

    01314 - Engine Control Module
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 24
    Reset counter: 154
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:10

    01316 - ABS Control Module
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 29
    Reset counter: 154
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:07

    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 16
    Reset counter: 154
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:07

    01321 - Control Module for Airbags (J234)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 11
    Reset counter: 154
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:13

    01309 - Power Steering Control Module (J500)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 27
    Reset counter: 154
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:07

    01771 - Control Module for Headlight Range (J431)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Time Indication: 0
    Date: 2031.14.27
    Time: 13:20:56


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer (J334) Labels: 5K0-920-xxx-25.clb
    Part No SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
    Component: IMMO H05 0607
    Serial number:
    Coding: 000000
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    ASAM Dataset: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 A03009
    ROD: EV_Immo_UDS_VDD_RM09_SE35.rod
    VCID: EAD15C710D64489

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 2E: Media Player 3 (J650) Labels: 5N0-035-342.lbl
    Part No SW: 6J0 035 342 E HW: 6J0 035 342 E
    Component: SG EXT.PLAYER H13 0240
    Revision: A1001003 Serial number: 7661456200
    Coding: 030000
    Shop #: WSC 04941 000 00000
    VCID: 2649E84151FC2C9

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 37: Navigation (J794) Labels: 3C0-035-270.clb
    Part No SW: 5P0 035 191 G HW: 5P0 035 191 G
    Component: RNS315-EU H35 0263
    Serial number: SEZAZ2M9161958
    Coding: 040004010404000000000002
    Shop #: WSC 06402 785 00200
    ASAM Dataset: EV_RNS315EUV2UDS A01004
    ROD: EV_RNS315EUV2UDS_SE35.rod
    VCID: 2F670D6576066D1

    Data medium:
    Subsystem 1 - Part No: 3AA 919 866
    Component: EUR_W_0038 0038

    2 Faults Found:
    1048661 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 8
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:15:52

    1048658 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 24
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:07


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 42: Door Elect, Driver (J386) Labels: 3C0-959-70X-GEN4.clb
    Part No SW: 3C8 959 701 HW: 3C0 959 793 C
    Component: TUER-SG FT 002 0505
    Revision: 12110009 Serial number: 0003734337
    Coding: 0010B0
    Shop #: WSC 06402 785 00200
    ASAM Dataset: EV_TSGFPQ35BRFVW46X A04001
    ROD: EV_TSGFPQ35BRFVW46X.rod
    VCID: EDDB576D3C8A5F1

    Slave Driver:
    Subsystem 1 - Part No SW: 3C0 959 703 D HW: 3C0 959 795 C
    Component: J388__TSG-HL 007 1501
    Serial number: 00000006279651
    Coding: 000090

    2 Faults Found:
    66048 - Motor for Front Window Regulator
    B11EC 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114

    68107 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 138
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels: 3C0-959-70X-GEN4.clb
    Part No SW: 3C8 959 702 HW: 3C0 959 792 C
    Component: TUER-SG BT 002 0505
    Revision: 14110009 Serial number: 0003695331
    Coding: 0010B0
    Shop #: WSC 06402 785 00200
    ASAM Dataset: EV_TSGBPQ35BRFVW46X A04001
    ROD: EV_TSGBPQ35BRFVW46X_SE35.rod
    VCID: EED95061318CA49

    Slave Passenger:
    Subsystem 1 - Part No SW: 3C0 959 704 D HW: 3C0 959 794 C
    Component: J389__TSG-HR 007 1501
    Serial number: 00000006279091
    Coding: 000090

    2 Faults Found:
    66048 - Motor for Front Window Regulator
    B11EC 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114

    68107 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [009] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 138
    Reset counter: 114
    Mileage: 17461 km
    Date: 2031.14.27
    Time: 15:14:03


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 55: Xenon Range
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 72: Door, Rear Right
    Cannot be reached

    End ---------------------------------------------------------------------


    Jakieś pomysły? Ja mam tylko jeden podmianka/wymiana czujnika G269.
    Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
    Samochody:
    Astra F cabrio Bertone 1,6
    O3 2,0TDI CKFC
    Była:
    O2FL 1,4TSI CAXA

    Komentarz

    • przemek820409
      Classic
      • 2014
      • 1

      #3
      Możliwe , ze pianka tracąc swoje właściwości pozostawiła po sobie wodę, która spowodowała korozję. A woda plus elektronika = kłopoty .

      Komentarz

      • patryk23
        L&K
        • 2011
        • 1105
        • Octavia II (1Z3)
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        Dla mnie coś smierdzi Gateway'em ,poza tym elektonika magla jest na dole ,na zewnątrz, auta . tego raczej nie da się zalać.

        Komentarz

        • pio900
          Ambiente
          • 2011
          • 106
          • Octavia III combi (5E5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM
          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

          #5
          Gateway nie zgłasza żadnych błędów, wszystkie sterowniki prócz [44] działają. Kumunikacja niezakłócona. Odrzucam ten trop.

          Woda+elektornika zgadza się, liczę jednak na bardziej konstruktywne pomysły.

          Zgodnie z procedurami serwisowymi tylko czujnik G269 nie daje informacji do modułu J500. Może ktoś słyszał o przypadkach uszkodzeń tych czujników? Akcja serwisowa? Auto ma dwa lata!

          Ma ktoś może magiel na podmiankę-testy? Poszukiwany 1K0 909 144 N.
          Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
          Samochody:
          Astra F cabrio Bertone 1,6
          O3 2,0TDI CKFC
          Była:
          O2FL 1,4TSI CAXA

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4199
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            A ja bym to obejrzał dokładnie pod kątem, gdzie są łączenia kanałów, gdzie ta cholerna pianka mogła wyciec i na co nakapać.
            Sprawdzić elektronikę, wszelkie wtyczki w okolicy wyjąć, wyczyścić i dopiero dalej szukać.
            Błędów pewnie będzie sypać wiele...

            Ach te pianki...

            pio900, wiesz, że mogłeś sobie tego wszystkiego oszczędzić :roll:
            Przepraszam, że jeszcze skomentowałem ops:
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Tak spytam, ASO, gwarancja. Jak to mozliwe, ze cokolwiek po wplynieciu do parownika robi bajzel w instalacji.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • pio900
                Ambiente
                • 2011
                • 106
                • Octavia III combi (5E5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez 4tech
                A ja bym to obejrzał dokładnie pod kątem, gdzie są łączenia kanałów, gdzie ta cholerna pianka mogła wyciec i na co nakapać.
                Sprawdzić elektronikę, wszelkie wtyczki w okolicy wyjąć, wyczyścić i dopiero dalej szukać.
                Błędów pewnie będzie sypać wiele...

                Ach te pianki...

                pio900, wiesz, że mogłeś sobie tego wszystkiego oszczędzić :roll:
                Przepraszam, że jeszcze skomentowałem ops:
                Co mogłem to odpiąłem i wysuszyłem. Dechy jeszcze nie rwałem :evil:
                Jak wczytasz się, po suszeniu błędów nie ma prócz jednego sterownika.

                Co masz na myśli, że mogłem sobie oszczędzić??
                Ozonowanie?? To kosmetyka jak użycie dezodorantu bez mycia się.
                Ultradźwięki?? Nie słyszałem/widziałem udanego czyszczenia.
                Procedura ASO przewiduje pianę. Zrobiłem już dziesiąt aut (tańszych/droższych) nie tylko VAG za pomocą piany i nie było żadnego problemu...
                Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                Samochody:
                Astra F cabrio Bertone 1,6
                O3 2,0TDI CKFC
                Była:
                O2FL 1,4TSI CAXA

                Komentarz

                • 4tech
                  RS
                  • 2008
                  • 4199
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Maicroft, nie chodzi o to, co spływa do parownika, a to co spływa jeszcze przed parownikiem czyli na łączeniach "przewodów" wentylacyjnych i obok :evil:

                  Mógł być niedokładnie spięty jeden z kanałów i kaszanka gotowa.

                  Pomagałem ostatnio szwagrowi, w starym C5 bo też tak sobie dobrze zrobił.
                  Jednym słowem - masakra :shock:
                  Żałuję, że żadnych fotek nie zrobiłem...

                  pio900, nie zrywaj dechy, bo nie potrzeba, raczej wszystko pod nią.
                  A jeśli sprawa się tyczy tylko jednego sterownika, to bym go podmienił, jak masz na co...
                  Jak nie masz - kombinuj i sprawdź :wink:
                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                  Komentarz

                  • pio900
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 106
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Tak spytam, ASO, gwarancja. Jak to mozliwe, ze cokolwiek po wplynieciu do parownika robi bajzel w instalacji.
                    Piana poszła kanałami (przez kratki nawiewu) na moduł AFS, który wisi tuż przy łączeniu rur powietrza prawa strona (obudowa AFS nieuszczelniona w ogóle, kostką i otwartą częścią ku górze), płyta przekaźników analogicznie po drugiej stronie kabiny pod deską. Poszła również nawiewami na nogi.

                    Wg mnie zwarcie szyny CAN przy AFS zrobiło paraliż i zamieszanie. Tak jak piszę, w tej chwili auto żyje prócz wspomagania.
                    Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                    Samochody:
                    Astra F cabrio Bertone 1,6
                    O3 2,0TDI CKFC
                    Była:
                    O2FL 1,4TSI CAXA

                    Komentarz

                    • Ceed1
                      Rider
                      • 2012
                      • 461

                      #11
                      Gratuluję. Samochód za ca 90 tyś i uprawiane "druciarstwo" przy obsłudze klimatyzacji. Możecie pisać co chcecie ale ja tego nie pojmę.

                      Komentarz

                      • pio900
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 106
                        • Octavia III combi (5E5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                        #12
                        A gdzie tu druciarstwo bo nie nadążam? Proszę o ciekawe pomysły a nie mętną i nic nie wnoszącą krytykę. Dziękuję.
                        Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                        Samochody:
                        Astra F cabrio Bertone 1,6
                        O3 2,0TDI CKFC
                        Była:
                        O2FL 1,4TSI CAXA

                        Komentarz

                        • 4tech
                          RS
                          • 2008
                          • 4199
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #13
                          Ja się tylko zastanawiam, czy to było potrzebne w takim świeżym samochodzie
                          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                          Komentarz

                          • pio900
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 106
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez 4tech
                            Ja się tylko zastanawiam, czy to było potrzebne w takim świeżym samochodzie
                            Jak śmierdziało po włączeniu A/C to chyba potrzebne.

                            Proszę was, jak macie pisać komentarze bo się nudzicie albo po to żeby pisać, to polecam pojeździć na rowerze albo zagrajcie sobie w coś. Dzięki za zrozumienie i nie tworzenie zbędnych odpowiedzi. Później jak ktoś szuka ważnych tematów to się przekopuje przez opowieści jak mój dziadek poznał babcię. W tym poście tylko konkretne informacje są pożądane.
                            Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                            Samochody:
                            Astra F cabrio Bertone 1,6
                            O3 2,0TDI CKFC
                            Była:
                            O2FL 1,4TSI CAXA

                            Komentarz

                            • Rosomak
                              L&K
                              • 2011
                              • 1365
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez 4tech
                              Ja się tylko zastanawiam, czy to było potrzebne w takim świeżym samochodzie
                              Dokładnie.
                              Ile masz ten samochód? Jaki ma przebieg żeby czyścić pianką nawiewy? Ile tyś. km. trzeba by było zrobić aby urosły "muchomory" w kanałach nawiewu! Po za tym te pianki wszelkiej maści to pozostawiają syf w nawiewach do którego lepi się wszelki kurz...
                              Już dużo bezpieczniejsze jest zastosowanie Quick Fresh Silver WURTH choć ja też go mam za niezbyt udane urządzenie bo zostawia mgiełkę na szybach...

                              Zamieszczone przez pio900
                              Jak śmierdziało po włączeniu A/C to chyba potrzebne.
                              Jedyne co trzeba było zrobić to WURTH bezpośrednio na parownik i później za ok. 2-3dni ozonowanie porządnym ozonatorem ale nie tym co ma 400mgO3/h...
                              To załatwiłoby problem ze "szmatą" z AC...

                              A teraz przez qrwe piankę za kilkanaście polskich monet jest problem z autem za prawie 100 tysięcy takich monet...
                              Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                              http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                              Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                              Komentarz

                              • jarekbarcaaa
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 204

                                #16
                                jedz na gwarancja

                                Komentarz

                                • patryk23
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1105
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez pio900
                                  Gateway nie zgłasza żadnych błędów, wszystkie sterowniki prócz [44] działają. Kumunikacja niezakłócona. Odrzucam ten trop.

                                  Woda+elektornika zgadza się, liczę jednak na bardziej konstruktywne pomysły.

                                  Zgodnie z procedurami serwisowymi tylko czujnik G269 nie daje informacji do modułu J500. Może ktoś słyszał o przypadkach uszkodzeń tych czujników? Akcja serwisowa? Auto ma dwa lata!

                                  Ma ktoś może magiel na podmiankę-testy? Poszukiwany 1K0 909 144 N.
                                  Monent a sprawdziłes bezpiecznik od Magla? NIe wiem czy on dziala czy dzala na pol gwizdka tj. bez G269 ?

                                  Z tymi czujnikami w maglu 02 , golfach i pochodnych byl problem z lutem wewnatrz czujnika .

                                  Z tym podmienianiem to poczekaj chyba ,że lubisz rozpinać zawiechę ...

                                  Komentarz

                                  • pio900
                                    Ambiente
                                    • 2011
                                    • 106
                                    • Octavia III combi (5E5)
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                    #18
                                    Bezpieczniki sprawdzone, zasilanie na złączu też. To jest magiel gen.3 Czujnik G269 jest w maglu i nie ma jak do niego zajrzeć bez rozpinki sanek. Wspomagania w ogóle nie ma, silnik off - silnik on taka sama siła kierowcy potrzebna do skręcania. Jak już dojrzeję do wyjęcia magla zlustruję ten czujnik i luty.

                                    Rosomak w skanie masz podany przebieg...
                                    Dzięki za wskazówki jednak przypominam, że to nie jest post o tym jak czyścić klimę lecz o usterce.
                                    Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                                    Samochody:
                                    Astra F cabrio Bertone 1,6
                                    O3 2,0TDI CKFC
                                    Była:
                                    O2FL 1,4TSI CAXA

                                    Komentarz

                                    • jarekbarcaaa
                                      Ambiente
                                      • 2013
                                      • 204

                                      #19
                                      czamu na gwarancja nie jedziesz z nim?

                                      Komentarz

                                      • patryk23
                                        L&K
                                        • 2011
                                        • 1105
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                        #20
                                        W maglu są 3 wtyczki w tym jedna Główna prądowa. Jeżeli dobrze rozumiem masz problem z zasilaniem magla, to skup się na wnętrzu auta.Wątpię ,że dziwnym trafem coś rozpieło/przetarło sie na dole . A czujnika Też tak sobie nie rozbierzesz bo jest zaciskany i inne klimaty (czyt. jednorazowe) . Zaczynasz od złego końca .

                                        A na gwarancje nie ,bo bedzie wiadomo ,że ,ktoś coś robił, ...

                                        Komentarz

                                        • pio900
                                          Ambiente
                                          • 2011
                                          • 106
                                          • Octavia III combi (5E5)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez patryk23
                                          W maglu są 3 wtyczki w tym jedna Główna prądowa. Jeżeli dobrze rozumiem masz problem z zasilaniem magla, to skup się na wnętrzu auta.Wątpię ,że dziwnym trafem coś rozpieło/przetarło sie na dole . A czujnika Też tak sobie nie rozbierzesz bo jest zaciskany i inne klimaty (czyt. jednorazowe) . Zaczynasz od złego końca .

                                          A na gwarancje nie ,bo bedzie wiadomo ,że ,ktoś coś robił, ...
                                          Zasilanie jest bo sterownik wspomagania komunikuje się a nawet zgłasza błędy! Odczyty z G85 i innych modułów np. prędkość obrotowa silnika, prędkość pojazdu, komunikacja z zegarami też są obecne.

                                          W blokach pomiarowych jest jeszcze coś niepokojącego - brak inicjacji kąta skrętu. Myślę jednak, że to wynika z braku odczytów z G269.

                                          Dochodzę do wniosku, że zwarcie CAN na wiązce spowodowało uwalenie G269 lub obwodów w sterowniku.
                                          Druga opcja trzeba wykonać dodatkowe adaptacje żeby to ruszyło. Z tym, że nie wiem co jeszcze. :|
                                          Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                                          Samochody:
                                          Astra F cabrio Bertone 1,6
                                          O3 2,0TDI CKFC
                                          Była:
                                          O2FL 1,4TSI CAXA

                                          Komentarz

                                          • 4tech
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 4199
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                            #22
                                            Nie miałem na myśli podmiany magla, tylko drugiej strony, czyli tam gdzie ci pociekło tą qrwą pianką :wink:
                                            Oprócz tego, czy odpinałeś aku na dłuższą chwilę :?:

                                            Najbardziej bym szukał jakiejkolwiek przyczyny w zalanych miejscach - złączach, wtyczkach i temu podobnych.

                                            I następnie, czy na pewno zlokalizowałeś wszystkie miejsca, którędy ta pierdzielona pianka mogła się jeszcze wydostać z tych rur/węży/łączeń
                                            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                            Komentarz

                                            • pio900
                                              Ambiente
                                              • 2011
                                              • 106
                                              • Octavia III combi (5E5)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                              • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez 4tech
                                              Nie miałem na myśli podmiany magla, tylko drugiej strony, czyli tam gdzie ci pociekło tą qrwą pianką :wink:
                                              Oprócz tego, czy odpinałeś aku na dłuższą chwilę :?:

                                              Najbardziej bym szukał jakiejkolwiek przyczyny w zalanych miejscach - złączach, wtyczkach i temu podobnych.

                                              I następnie, czy na pewno zlokalizowałeś wszystkie miejsca, którędy ta pierdzielona pianka mogła się jeszcze wydostać z tych rur/węży/łączeń
                                              Odpinałem AKU. Po wysuszeniu elementów zapiąłem AKU ponownie pokasowałem co wywaliło, Porobiłem adaptacje, ale kiera nadal twarda jak skała.
                                              Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                                              Samochody:
                                              Astra F cabrio Bertone 1,6
                                              O3 2,0TDI CKFC
                                              Była:
                                              O2FL 1,4TSI CAXA

                                              Komentarz

                                              • 4tech
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 4199
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                #24
                                                pio900, tu już masz poprawny trop:
                                                Zamieszczone przez patryk23
                                                Dla mnie coś smierdzi Gateway'em ,poza tym elektonika magla jest na dole ,na zewnątrz, auta . tego raczej nie da się zalać.
                                                Po nitce do kłębka
                                                O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                                Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                                Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                                Komentarz

                                                • patryk23
                                                  L&K
                                                  • 2011
                                                  • 1105
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                                  #25
                                                  pio900, Dodatkowych adaptacji nie ma na g269 (ty masz zespolony g85 i g 269 ),i trochę dziwne ,że jeden się zwalił W najgorszym wypadku magiel powiedział papa.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...